Daisypath Anniversary tickers


Another UNHAPPY day :(

saya tak suka bila dimalukan oleh orang luar .
FAHAM TAK ?
i'm a girl , not yet a woman . 
i'm childish , so this is your clue - i'm not matured .
i love laughing , 
still lembab kah ? i'm cheerful !
i hate crying ,
bodoh ! jangan buat aku menangis lha !
bagi aku , itu adalah something yang agak cengeng !

tadi aku belai pumpkin my cat , aku perasan dye makin tua .
teringat plak masa amelia bagi dye kt aku .
kemain aktif betul dye .
enth mcm mana , aku dha jatuh syg kt pumpkin .
melebihi apa yang aku ada .
kalau aku ada duit skrg , aku teringin nak belikan pumpkin
something yang boleh buat dye happy .
contohnya , whiskes ke , kolar ke ,
balls , or another cat toys .
aku nak bawak pumpkin pergi klinik .
lately neh body dye selalu bercalarr
hm , oh tuhan ,
i'm clueless :'(

p/s ; AZ , dont make me cry again :(

thanks for reading :)♥ ♥ ♥