Daisypath Anniversary tickers


Bad Habit

This time , aku nak cakap pasal one of my bad habit yang mmg tkkan boleh diubah .
kuat makan
err , other means here , bukan lha every minutes and hours aku melantak jahh ,
tapi aku suka something yang sweet and bole dikunyah , *LOL
fav food aku , 
mesti lha cake , chocolate , gula-2 and so on ,
nak cerita kt sini mmg byk gila lha sial :)
bad habit yang ni mmg susah nak kikis ,
sebab perut aku sentiasa lapar ,
walaupum badan aku fit utk baju bersaiz XS , S or M 
tapi gaya makan mcm budak bersaiz L or XL or XXL and keatas.
hahaha , 

another bad habit ;
suka melawan .
aku taktau apa mslh aku utk ini .
memg aku pntang ah if org buat taik kt aku kan .
mmg aku akan balas balek thap ultra violet ah !
hahaha *okayy merapu sudha -,-'
okayy senang cer kt sini aku ni hot tempered lha eh ?
so aku mmg cept marah and also cept cool , hee :D
tabiat neh mmg makin lama makin tk bole hakis and kikis !
hahahahha .

more and more bad habit ;
menjeling
haha , yang neh mmg tkbole blaa gila lha kan ?
ngee :D sebab mata aku sepet , 
tkde sapaa perasaan bila aku mula jeling-2 , 
hee ;)

PENYELESAIAN
*masih dalam pencarian :)

thanks for reading :)♥ ♥ ♥