Daisypath Anniversary tickers


Kau meloyakan aku , faham ?

haha , mencarut meh , haha . tkmau mencarut nnt jd kontroversi bodoh lg , waa haha .
aku pelik sbnrnya dengan 'segelintir' manusia yang meminjam tk kira waktu tk kira tempat .
nak kata mereka tu miskin , rumah punye lha besar tahap gajah punya wa cer sama lu !
so aku nak huraikan persoalan disini ;
apa guna mak bapak bagi duit saku tiap bulan 
or
apa guna mak bapak bg duit belanja tiap-2 hari ?
ke diri sendiri yang tk mampu mengumpul sbnrnya ?
ya Allah , penat gila aku dengar cerita pasal 'pinjam-meminjam' ni .

secara jujurnya , aku agak malu kalau aku meminjam barang orang hampir kerap . 
kekadang aku akan bayar balik dalam kuantiti dan barang yang sama .
contoh lha , 
aku 'minta' kertas orang , based on excuse tertinggal kt rumah ,
tapi aku akan bagi kertas aku keesokan harinya sebab aku tknak berhutang apa-2 pom 

okay , enough . urgh :)

thanks for reading :)♥ ♥ ♥