Daisypath Anniversary tickers


School ? :O

Omg mana puas dho cuti semnggu , rasa mcm tk ckup tarik nafas jah . hw aku pom mana siap lg dho . wa :'( mau kena maki dengan ckgu-2 , dha f5 pom buat prangai . haiyaa :( hm , admth satu haprak tk buat lg . chemistry lu jgn cerita lha bhai . waa kena stay night lha neh buat semua . bapak seksa sial :( besok time perhimpunan mesti aku tertidoooo uwaa :( 

okay tukar topik . soal kasih dan sayang haha . smlm aku mnges bila aku berckp dgn nazwan . dye call aku . aku mmg tkboleh tahan dho . aku sayang dye and dye pom sayang aku but unfortunately kami tkde jodoh :'( dia sendiri ckp warna yang sesuai utk aku adalah putih sebab putih memberi maksud cinta tetapi tak dapat dimiliki sepenuhnya . bapak ah sedih sial :'( tp tkpe aku akan try refresh balik everything . hm .

rindu kt kwn-2 semua . jarang dh text dorg sebab aku sndri busy en . momo , leeyot aku mtk maaf eh jrg text korg aku busy dho plus hamster aku menghembuskan nafasnya yang terakhir smlm :'( waaaa !

*cici , ryn rendu cici :')

thanks for reading :)♥ ♥ ♥