Daisypath Anniversary tickers


16-18 MARCH

weird tak knp aku menhilang drpd KL selama 3 days without any news ? 
haha , semua cm gelabah jah aku tkde kt kl , chll brooo :)
haha rahsia okay yang penting aku pergi utk berubah ,
er tapi apa yang berubahh ? HAHAHA sama jah cm duluu ,
nakal jahat bagai , ngee . sian , rm380 abes tp tk berubah HAHA
bak tang kt akuu lgi bagus lepak KL satu hari :D

and and kt situ , aku mmg gila babi lha weyy ,
kenal dengan yan , madd , akeem , aina , azeem , chah , miera .
korang the best buddy ever , gila babi bagai . 
haha , sayang gila kt korg sebab mampu melayan perangai gila aku .
mari buat salutt sama mereka , jyeahh .

dengan ini aku semadikan rasa kasih sayang aku kt korg . muahh !

credit to ; yan mad aina akeem azim chah miera umairah madu tykah hana budak-2 group victory kak amal and all :)

thanks for reading :)♥ ♥ ♥