Daisypath Anniversary tickers


We belong TWOGETHER ♥♥

Salam hai and hello . Today aku rasa betul-2 tak sihat sangat AFTER melihat kaki aku penuh dengan ruam timbul warna merah . Lepas mandi , aku rasa kaki aku mmg gatal habiss lha . Bila aku lap badan aku , pakai lha apa yang patut semuaa , aku pom tgk kaki aku . Oh Allah , apa sudah terjadi ? kenapa kaki aku penuh dengan ruam air warna merah ? -.-' Since drpd tuu aku tk henti-2 menggaru kaki aku . Haihh :(

And pagi td tepat pada pkul 12.12 am bebot propose aku . First ayat dye - RYN , JADI GF BEBOT ! and mati-2 aku ingat dye main-2 . After dye propose kali kedua , aku pom terima jah lha . Since aku rasa aku nak disayangi dan menyayangi , cewah :D Haha , and and , dulu aku kemain lg benci dye . Dulu , segala kata-2 yang dye lontar kat aku , kasar-2 belaka . Memang sakit hati bila baca . Dulu dye pom benci aku tapi now katanya dye tersuka plak kt aku . Bhaha . Betul lha ckp org tua-2 , jgn bermusuhan nnt lama-2 jatuh sayang bru tahu . And aku tgk cara dye hargai aku sama mcm apa yang aku nak daripada seorang adam . Dye post kt entry facebook and blogger dye pasal aku .

*Click on pict kalau korg tk nmpk :D Haha . 
Btw td momo ada call , aku cerita lha yang aku cpl dgn bebott . Haha amek kau terkejut habis dye dhoww :D  Dye cakap bebott ni lelaki straight A *mengikut pendengaran aku -.-'* , means no smoking no drunking no gaming and so whatever thing lha . And kwn dye apa tah namanya cakap , bebott ni lelaki yang sweet . Haha , entah kenapa , aku rasa , err terharu sgt . Penantian lepas byk kali kena permain akhirnya berhenti kt sini . Thanks bubu *nama baru utk bebott , tp aku tk bgtau dye lagi bhahha* sebab buat beby happy and thanks sebab berniat and berazam utk sayang beby . haha act ktrg tkde nickname lg , tapi bila sebut beby bubu tuu automaticly aku teringat kt seseorang haha . rasa mcm nak tukar jah sebab kang tkpepasal mo ckp aku tiru dye haha lanciaww apa kau XD .

*ketika entry ini dipost , aku sedang kesejukan dan menanti mesej bebot . katanya nak pergi tgk wayang lepas abis kerja :)
thanks for reading :)♥ ♥ ♥