Daisypath Anniversary tickers


Next !

Hello hai and Assalamualaikum . Entry ini dipost setelah aku berasa sunyi dan bosan mungkin lepas single 2 hari . Aku tak cntct dye so same goes to him . Sometimes org mcm tu kita kena jauhi . Ego tinggi . Aku pom ego tinggi . Aku skrg ni rasa susah lha nak terima orang as couple . Serik barangkali ? Aha . Bebot ada ajak date tapi aku mcm nak tak nak jah . Bukan apa , sebab dye ex kawan aku . Act dye ajak lepak bersama , bukan date . Takkan dye nak suka kt aku pulak sedangkan aku ni bestfriend kpd ex gf dye . Nonsense -.-'

I'm not going to sch today due to lateness -.-' Eh betul ke ayat ni ? haha main taram ayam jah :D 

*Ketika entry ini dipost , gigi sedang giat aktif mengunyah jeruk mangga hasil tangan anak kelate . Thanks kak cik for jeruk !

thanks for reading :)♥ ♥ ♥