Daisypath Anniversary tickers


Salam hai hello :) Well disini aku nak nyatakan hasrat hati aku nak buat satu web blog online utk cerpen bersambung aku . hahaha . entahla actually aku mmg minat dalam bab penulisan cuma ianya tak pernah tertonjol . Minat jadi makin mendalam bila ada sesetengah penulis yang berjaya mengumpul kekayaan menerusi bidang penulisan ni . Seperti contoh , ain maisarah . kebanyakkan karya nya sangat popular dan sesuai utk bacaan kanak2 mahupun remaja . So , aku harap , impian aku nak jadi penulis sementara dapat direalisasikan . Tapi lately ni aku maybe busy dengan life as spm victim dimana aku terpaksa bahagikan masa antara belajar , sukan , dan berpoya-2 . Million thanks pada kwn-2 yang sentiasa bagi smgt . Tak lupa pd bubu , even aku tk bgtau lg pasal benda ni kt dye . Biar lah ia jadi suprise for him . Well buu , i heart you :)
thanks for reading :)♥ ♥ ♥