Daisypath Anniversary tickers


First Date :)

Hai hello and assalamualaikum :) Sorry for long time no new entry . I was so busy with my life , until terlupa nak jenguk sebentar blog tersayang :) By the way happy 1 month with my new blog . Hihi . Sangat gembiraa sebab beforee ni , tkpernah pom aku create blog yang follower nyaa mencecah hampir 200+++ dlm tempoh one month . 2 haribulan . Tarikh yang bermakna . Genap 2 bulan aku kenal dye . Tapi harapan aku utk kekal bersama dye , hncur berderai . Ya Allah , bukakan lha pintu hati aku utk menerima segala kejahatan yang org lakukan pd aku . Semoga kau mampu membalas dengan adilnya setimpal akan perbuatannnya . Amin ya Allah :')

2 haribulan empat . Aku post entry ini pada pkul 5.53 pg . Aku bangun awal sebab sakit perut and also sebab ibu dha nak bertolak ke kelantan . Seriusly man , i'm going to be sooo freakin' happyy sebab ibu tkde haha . Soo today , hang out day ! Yahoo ! X)

2 haribulan empat . Aku akan bertemu dengan Nazwan . First time date . Aku agak nervous tp in the same time aku seronok sangat and tak sabar-2 . Haish . Apa yang aku tkotkan ada lha , dye tkbole terima aku . Other means , aku tkde ciri-2 perempuan yang dye nak . Got it ? Omg so takut lha wey :O And today , aku bwk syieera skli . Sebab nak bg dye pengalaman berjalan ke luar KL . Kesian aku kt dye , terperuk kt ruma . Hihi :)

2 haribulan empat . Hari yang bakal menentukan status aku dan Nazwan . Couple or just kawan ?

2 haribulan empat . Bertemu dengan rakan-2 FACEBOOK yang takpernah aku kenal and jumpa secara mata ke mata . Sebelum ni , hanya lha dari hati ke hati . Ya Allah , thanks sebab kenalkan mereka pd aku :')

*April fool , more than 100++ was tricked by me . hahaha . Err , lpas ni tknak sbut lg ! Serba salah bila fikir -,-
thanks for reading :)♥ ♥ ♥