Daisypath Anniversary tickers


Innocent life -.-'

Today's post ; 25 . 3 . 2011 . hari yang agak suck sebab terpkse b'jauhan dgn kwn-2 semua :'( semua berpunca drpd 3 mngkok ayun ni yang sentiasa berasa diri mereka bagus dan permintaan mereka semua ditunaikan . asyk-2 muka dyorg jah duduk depan , abes tuh , smpai bila ktrg nak jd pandai ha ? adoi -.- dha pandai tuh , brmbus jah lha ktrg pom nak jd pndai jugk . sila jgn pentingkan diri sndri harap maklum :)

lagi satu . perlu ke aku respek kt korg , korg dan korg yang tkpernah ada rasa hormat pd aku ? aku rasa jwpnnya sudah terang lg bersuluh teramat lha tidak perlu ! kalau sekali dua korg buat sial kt aku tkpe , ini lebih dho . aku manusia lha , ada perasaan jugk . sila sedar diri ya . muka cun hati busuk tkguna jugk tp kalau both busuk dan buruk , alamak lg spoilt -.-'

so here is my march test result ;

BM - 45%
BI - tak dapat lg :(
MM - 78%
BIO - 18%
SJ - 24%
KM - 15%
FZ - 45%
MT - 10%
AGAMA - 74%

fail - 4 , lulus - 5 :)

*oky lha aku kira bersyukur lha jugk result aku okay ada peningkatan :)
thanks for reading :)♥ ♥ ♥