Daisypath Anniversary tickers


Beza dan persamaan .

hai semua :) as korg sedia maklum , insan yang comel ni *perasan kejap* mmg seorang yang terlebih peramah dan terlebih dose kurang ajar lol . aku mengaku itu :) tapi kelebihan aku , senang aku dpt mmber , chill , nak mmber dengan aku mmg bapak ah senang gila , dalam 1 jam dah close tahap cibai lha wey ! haha . 

tadi , penceramah ada panggil seorang budak perempuan ni , namanya aishah , then dye tnye , 
"apa beza saya dengan aishah ?"
dan dengan rasa bangganya aku jawab
"cikgu lelaki dia perempuan"
mampos ,satu kelas gelakkan aku . tapi aku pom tumpang gelak ler jugk en haha .
then dye tnye lagi
"apa persamaan saya dengan aishah?"
dan sekali lg , aku jawab ,
"cikgu dengan dia dua-2 pakain seluar !"
gamat satu kelas gelakkan aku .

*er jawapan aku salahh ke ? haha :)

thanks for reading :)♥ ♥ ♥