Daisypath Anniversary tickers


1 4 3 , maksudnya iloveyou !

Hey hey hey :) Entry ini dipost pada 27 march 2011 , 7.40 pm :) Act i just got home from alamanda , at first mama ingat nak survey jalan jahh kt situ , tapi bilaa fikir balik she never been there so papa pom bwk lha pergy sana . And i can see the happiness throught her sight :) Tapi happiness tu kejap jahh dlm diri aku bila teringat kisah mama marah nazwan last night . Gahh , until now dye tak text aku . Nampak sangat dye nak berpisah dripada aku . Okay that's okay . Conclusion here - NO MORE LOVE . haish . Penat lha jaga hati orang yang takpernah fikir pasal aku . Okay done i'm enough with love . Allergic -.-' And from now on , aku takkan wall dengan orang yang aku tak kenal lagi except girls . Bukan aku lesbian . Salah tu , tapi sebab taknak berkenalan dan jatuh cinta pada lelaki lagi . Done , done done . Okay fullstop . Tadi dkt alamanda , first shop yang ktrg jejak is toys R us , beli toys utk fakhirin my anak buah :) And then , ktrg singgah carefour , beli barang dapur semua . Aku tapau maggi thai tomyam 5 cups and then mama nak marah-2 siap urut-2 dada . Ececece , nak tarik simpati or what ? Ish . Aku dengan mama takpernah okay . Why eh ? Hmphh :/

Now nak ckp pasal picture-2 kt slide atas tu . Act baru siap 80% sebab ada lgi gmbr kawan-2 yang aku tak letak . Aku nak dyorg puas hati dengan aku . Sebab aku cuba hargai mereka walau seteruk mana pom mereka . Well aku sedar aku manusia biasa . Tiada yang istimewa kecuali muka kucing aku ni *meow-2 :D . Tapi selagi aku hidup , aku akan cuba puaskan hati kawan-2 walaupun bukan 100% .

Untuk kawan-2 yang gmbr mereka ada kt situ , aku just nak korg thu , sedikit demi sedikit aku belajar something drpd korg - persahabatan . Walau kita tak rapat mana , tapi ckup lha aku nak korg tahu . Aku sayang korang . Thanks sebab pernah bagi aku suatu kenangan manis dalam hidup aku yang mana aku tkkan dpt daripada orang lain . Bersama korg , buat aku gembira dan buat aku lupa tentang masalah aku :')

Untuk kawan-2 yang gmbr mereka tiada disitu , i would like to apologise . For now , aku tktau samada korg masih wujud atau tidak :') Kalau masih dan inginkan gmbar anda disitu , please do contact me at facebook - Ryn Reen . But if ada number senang sikit . Sebab kawan aku bukan sorang dua , tapi beribu bhai . Bukan nak berlagak ke apa tapi itu adalah lumrah bagi manusia yang mesra alam mcm aku :) Haha puji diri sendiri .

*Ketika entry ini dipost , aku sedang mengalami tekanan jiwa yang teramat tinggi kerana kecewa bercinta :D
thanks for reading :)♥ ♥ ♥